lørdag 23. oktober 2010

En kveld med junkfood - Lavkarbojunk!


Ja man trenger ikke leve som en "nonne" selv om man spiser særdeles lite karbohydrater. Det er faktisk ganske mye man kan spise i kategorien junk uten å gå ut av ketose. I dag ønsket jeg meg en real kveld med junk etter noen timer med hardt arbeid i denne flytteprosessen. Resultatet ble som ovenfor en deilig kebab uten brød og pommes frites selvfølgelig, bare salat, kjøtt og dressing, baconcrisp, dip og en cola light (de hadde ikke pepsi max). Fantastisk deilig junk! Og det beste av alt er jeg vet at jeg ikke eser ut av dette, tjoho! 

Så kvelden har igrunn vært ganske fin. Men jeg savner mannebeinet til de grader! 

Oss to:) 



Ellers skal jeg bare ha en særdeles rolig lørdag=)

2 kommentarer:

jannike sa...

soooo fiiint par :)
lavkarbojunk e godt!;) hihi! vi har ete ein god kveldsmat som også er lavkarbo idag:)

Mariann sa...

Søt dokker e ;)