lørdag 23. oktober 2010

Bæring og flytting i dag!


Dette bildet tok jeg i går. Jeg har fått nøkkelen til min nye hybel, og for å være i forkant tenkte jeg å gå dit å brette alle klærne mine inn i skapet. Jeg har vasket de på 60 grader i forkant, og fryst noen av de ganske lenge. Bare for sikkerhetsskyld. Derfor har jeg den siste tiden hatt ganske begrenset med klær på denne midlertidlige hybelen - det var et godt gjensyn. Gleder meg masse til å bruke de igjen! Jeg kan kanskje ikke klage på at jeg ikke har klær, for i skapet som er bak der ligger det faktisk allerede en hel del med klær.... 

Flytter forresten inn i nyhybelen på mandag - da skal alt være montert og klart! Gleder meg så ubekrivelig mye! 


I dag blir en lørdag med mye bæring til den nye hybelen, en gjennomgang av tingene, vaske over de for å være sikker at det ikke er noen veggdyr der - haha jeg vet jeg overdriver en smule. Men jeg gleder meg bare så sinnsykt til å legge meg mandagskveld og vite at jeg er kvitt dyrene. Og at jeg har gjort alt, absolutt alt i min makt for å ikke ha de med meg. 

Ellers skal jeg slappe av. Ansvarsvakt i morgen tidlig. 

So long:)




1 kommentar:

Anonym sa...

ja no har du virkelig styra nok med de dyra, lille venn.

er veldig glad i deg. mamma