fredag 29. oktober 2010

Bare venter på at det skal slutte å regne!

...for da skal jeg dra ut en tur! Jeg har tatt meg en fridag i dag, klarte bare ikke mer vitenskapsteori og filosofi, så jeg har vært hjemme og jeg har sovet lenge, spist en god frokost, slappet av og slikt:) Jeg skal ta meg en tur på Oslo City å se etter en ledning til kabel-tv`en. Klarte å kaste min i angst for veggdyr haha! Og kunne gjerne tenkt meg å se x-faktor i kveld altså! 



Meg i dag altså. Når vinteren kommer føler jeg for å ikke ha for mye farger på meg, det liker jeg igrunn ikke resten av året heller, men spesielt ikke nå. Istedenfor bruker jeg litt farger i sminken og øredobbene, for å ikke se helt depressiv ut! 

Elsker lilla! 


1 kommentar:

Charlotte sa...

Så fin farge på øyenskyggen :D Det er utrolig flott med mørk lilla øyenskygge, det fremhever de fleste øyefarger - spesiet blå/grønn :)