mandag 4. oktober 2010

Jeg skal til Budapest!

Det er enda ganske lenge til, men vi er alle enig i at tiden går ganske fort? Til påsken skal nemlig jeg og min kjære til Budapest og jeg gleder meg stort. Skal være der Mandag-Søndag og ser frem til mange flotte opplevelser.

Jeg er daglig inne på google.no og ser etter bilder, leser på diverse forum for å hente tips og råd til reisen. Så visst noen har noen, gjerne kom med dem.

Jeg er da som iallefall noen vet at musesumsmenneske uten like. Men jeg må prøve å velge ut at par som jeg virkelig har lyst å se, for jeg kan ikke la min kjære gjennomgå det. Stakkars mann.

Noen ting jeg virkelig vil se er selvsagt parlamentet som er muligens en av Europas vakreste bygninger. Å ta en tur på spa er iallefall et must, så billig som det er. Å se noen vakre kirker er noe jeg også ønsker.

Shoppingen skal vistnok også være bra. Så her må jeg bare prøve å unngå for mye shopping her i landet. Bl.a er Europas største kjøpesenter der, med 400 butikker, hvor 200 av disse er klesbutikker.

Jeg får vann i munnen. Akk og ve!

Men nå må jeg ikke drømme meg helt bort. Jeg har nemlig flere artikler jeg må lese om smerte og smertelindring hos eldre meg kognitiv svikt. Takk gud for at jeg valgte et tema som var interessant.

Ha en god dag!