tirsdag 18. oktober 2011

Opp i vekt - HURRA?!

Noe nytt her? Nja. I går hadde jeg en hard treningøkt med Preben, det var godt å kjenne at kroppen fungerte igjen, men det har vært sabla hardt å endre kosten.

Han ville gjennomføre en ny måling på meg som vi gjorde i begynnelsen, og vekten hjemme har liksom stått stille nesten hele tiden. Og på hans måling har vekta gått litt opp (første gang jeg veide meg var kl 8.00 på en morgen, nå var det kl 17.30 etter en heftig biffmiddag, så mistenker at det ikke er mye, MEN at vekta går opp er jo tydeligvis bra, for fettprosenten er gått ned ca 2%, og det er jo faktisk en del på disse ukene? SAMT at muskelmassen har gått opp, så selv om vekten øker er det fordi jeg har økt muskelmassen, men har tatt av meg en del fett. Han var faktisk svært fornøyd med tallene, og syns at muskelmassen var økt mye på så kort tid! OG det er digg å høre! For jeg må bygge opp muskler som øker hvileforbrenningen min, og etter en stund vil det si pang og så vil kg begynne å gå av! Kanskje ikke pang, men et lite smell?

Lov å håpe. Men som han sier, dette er ikke noe som er gjort over natta, men at det går i riktig retning, og det er jo bare deilige nyheter!

Selv om jeg er opptatt av kropp og utseende, og styr så er til syvende og sist, helsa som er det viktigste!


1 kommentar:

frkreyes.no sa...

Så godt å lese! Ikke noe er bedre enn god helse.