fredag 14. oktober 2011

Max uflaks!

Hvor ille føler man seg ikke når man må ringe inn syk etter katastrofesommeren dette har vært? 


Å våkne tidlig, føle seg varm i hele kroppen og føle at noe er på ferde er ikke særlig. Verre var det å kjenne at "eyy jeg tror jeg har urinveisinfeksjon". Og det var faktisk helt korrekt. Dro til legen og tok noen tester, som bekreftet diagnosen, ganske kraftig urinveisinfeksjon. Så nå knasker jeg antibiotika og syns svært synd på meg selv, for gubben er faktisk dratt nordover også, så jeg er all by myself. 

Heldigvis mener legen at jeg vil kjenne virkningen av medisinen ganske kjapt og at jeg kan jobbe igjen allerede søndag, takk gud for det, visst ikke hadde jeg nok kjedet meg til døde. 


Så mens jeg løper frem og tilbake til dassen, håper jeg du får en fin fredagskveld og helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

å lille du.

Du er så uheldig, drikk masse så går det fortere over,

Gla i deg lille venn.

mamma

MARIA;D sa...

God bedring<3