søndag 9. oktober 2011

Hvilke sko?

Jeg er desverre ikke så heldig at jeg kan gå med skyhøye sko. Jeg går rett å slett som en ku. Og tro det eller ei, men jeg eier særdeles få pumps som kan brukes til fest. Jeg har enda ikke bestemt meg for kjole til det bryllupet i November, men har bestilt to av de jeg nevnte tidligere på bloggen. Dere skal få se senere, og hjelpe meg å bestemme.

Men nå, over til sko. Jeg er fan av det enkle. For mye dilldall på skoene har jeg aldri likt. Og svart er min farge. Men fargen brun kan også være aktuelt men det har jeg faktisk!

Her er noen svarte jeg har litt i bakhodet:




Kr 249 fra DinSko. 
Kr 279 fra Nelly.no

Kr 379 fra Nelly

599 fra Eurosko



Hvilke var finest?



3 kommentarer:

Anonym sa...

Nr 2 eller 3 :)

Mariann sa...

om du ikke er god til å gå i høye sko gir de øverste mest støtte :) altså litt mindre ku-gange!

jannike sa...

nr 2 var veldig fine :D