søndag 2. oktober 2011

Hvilken kjole?


I November skal jeg i en anledning som krever fint hår, pene sko, smashing sminke, passende tilbehør og selvfølgelig en kjole. Jeg skal i et bryllup, etterfulgt av en middag med de nærmeste ute på en restaurant. Har resonert meg frem til at en lang kjole ikke egner seg, men en penere "kort" kjole. Svart er normalt sett min farge, men bruden har bedt om å unngå svart, og da skal man selvfølgelig adlyde dette! 

Selv om noen av disse kjolene kan se enkle ut, så tror jeg man kan gjøre mye med tilbehør, sko, sminke og hår. 

Hvilken liker du best? 












Kom gjerne med noen innspill! Jeg er bare begynt på denne kjolejakten! 

8 kommentarer:

Jannike sa...

Heilt klart den øverste! Du kler den fargen veldig godt!!! So va d stilig snitt ;)

Anonym sa...

Tror den øverste ville passet deg best...men den nederste var SMASHING!

Anonym sa...

Den første :)

Anonym sa...

Første var penest, siste var nest penest. De andre er ikke fin nok til deg.. ;)

Hilsen bruden...

Eline sa...

Jeg stemmer nr. 1 eller nr. 3! Nr.3 har et fint kvinnelig snitt og er enkel - jeg tror den ville være kjempefin til deg (og som du sier, tilbehøret bidrar til å sette prikken over i'n!).

Brita sa...

Den første var kjempefin :) tror du kommer til å kle den fargen!

MARIA;D sa...

Hei min syster!
Syns du ska ta den korallfarga, altså den øverste. Det e jævelfint med blondt hår og korallfarga, og så veit e at du e jævlig fin i den farga uansett.

Stine Elise sa...

Den kjolen er sinnsykt fin, den øverste altså. Men jeg har prøvd den i virkeligheten og jeg så helt forferdelig HUGE ut rundt hofte/rumpe-partiet fordi det er så rart snitt, hehe.. Kan jo hende det bare var meg, da. MEN den var helt nydelig ved brystpartiet :)