mandag 3. oktober 2011

Ja vi har faktisk strand her på Røkland!

Man hører bilene litt i det fjerne, fuglene kvittrer, lyden fra bekkene som sildrer og elva som nesten brutalt brøyter seg frem gjennom dalen. All verdens farger, blå himmel, grønne og orange trær, steiner, gress, sand og grusvei. Et godt magadrag røsker litt i nesen, høsten er her.

Jeg elsker høsten. I dag har jeg gått fra Røkland opp til mine besteforeldre, de bor ca 5 km herfra. Turen var nydelig. I begynnelsen hadde jeg musikk på ørene, men det er bedre musikk for både ører og sjela å høre på naturen. Det er på slike dager man faktisk stiller seg spørrende, hvorfor bor jeg midt i Oslo? Jeg ser frem til å dra tilbake til Oslo, men jeg setter enormt pris på disse rolige dagene her i bygda mi.











....ja og se vi har strand her på Røkland!

2 kommentarer:

jannike sa...

åååh so vakre bilder og so vakker DU e, Amalie! :) såg ut som ein deeilig tur :D

Anonym sa...

Å så flink du er til å legge inn/ ta bilder å fortelle om dine opplevelser. Kjempeflott .klem fra mor