torsdag 13. oktober 2011

Blomster og ring på fing!

neida ta det helt med ro, ikke sånn ring på fing!

I dag har jeg hatt fridag. Og det har vært deilig, mildt sagt. Sovet lenge helt frem til ca kl 10.00! Etterfulgt av rundvask i leiligheten sammen med min kjære! Så tok jeg meg en tur ut for å kjøpe fredagsblomster. Jeg pleier å kjøpe blomster nemlig på fredagene når jeg har gjort en skikkelig rengjøring, men i morgen skal jeg jobbe hele dagen. Skal først på dagvakt på sykehjemmet og så rett på seinvakt på hjerteavdelingen.

Men jeg fant ikke bare blomster. Jeg fant også en mann som stod å solgte ringer. Og jeg slo til, kjennes ut som en liten evighet siden sist jeg shoppet litt;

 Blomster pynter så veldig opp i leiligheten!


Og se på alle ringene jeg kjøpte! Klarer ikke engang ha en favoritt!

 Hvilken likte du best?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud.. på overskrifta hørtes det ut som mom dokker hadd forlova dokker! :p

Ringan va grusom..men om e må velg så bi da den helt til høyre!

jannike sa...

ja overskrifta kunne tyde på noko ana ;)

superlekre ringar! Min favoritt er den oransje med Sølv ;)

Cindy :) sa...

Den helt til høyre.. elsker ugler! :)