lørdag 2. januar 2010

Nyttårsforsetter

Jeg har alltid nyttårsforsett, og i år er intet unntak. I fjor klarte jeg faktisk mange, så satser på det samme i år, og noen av disse eller alle, bør være mulig å gjennomføre. Jeg elsker et nytt år, man har mulighet til å begynne på blanke ark. Selv om jeg må innrømme at 2009, var et helt fantastisk år, som jeg sent vil glemme.

Mine nyttårsforsetter:



Shoppe mindre. Jeg handler mye unødvendig drit som bare ender opp med å slenge rundt.



Jeg skal slutte å sløse penger, en krone her og der blir faktisk litt til slutt. I skrivende stund er jeg så blakk at jeg i dag tenkte da jeg så en lettkledd dame "prostitusjon kan da ikke være så ille". Da er det på tide å slutte sløsingen


Jeg skal gå ned ytteligere 10 kg med ketolyse, lavkarbo og trening


Jeg skal lære å si nei. Jeg er lite flink til å si nei når noen ber om noe. Fra nå av skal jeg rett å slette bli egoist og tenke mer på selv, og prøve å gjøre det uten å få elendig samvittighet. Jeg skal slutte å si ja til alt av arbeidsoppgaver. Våren 2010 virker allerede ugjennomførbar tidsmessig sett...



Jeg skal prøve å spare litt penger, vel å merke etter jeg er ferdig med studiene. Min sparekonto har hele 7 kr, man får kanskje mye i India for det, men i Norge er 7 kr nada.


Er nyttårsforsettene mine gjennomførbar?




1 kommentar:

Mariann sa...

Ja,det vil jeg absolutt påstå! :)