fredag 8. januar 2010

Se hva jeg fant!

Her om dagen fant jeg noe jeg hadde helt glemt av. Et smykke jeg kjøpte på jentetur i Praha 2006. Fant det i den store roteveska mi med masse smykker, armbånd og øredobber. For en lykke. Kjøpte smykket på et marked svært så redusert etter en heftig kveld ute på byen.


Nydelig lillafarge

Simpelten elsker det!

Lisa og Anja forran klokketårnet i gamlebyen

Jeg prøvde utallige stygge drinker... den blå tok derimot kaka. Lisa safet med sex on the beach!



Nå skal jeg jobbe litt med klasseturen som går til Riga. Byen sammenlignes med Praha, bare billigere, de gangene jeg har vært i Praha har det vært særdeles billig. Så det lover godt!:)

3 kommentarer:

Åshild Odéen sa...

Riga er en fin by. Jeg var der i mai med koret.

Amalie sa...

Åhh så hærlig:D Gleder meg=)

Stine Elise sa...

Du kledde lilla uhyre godt ;)