mandag 25. januar 2010

Oslo baby!

Jeg har hatt en fantastisk uke borte fra Bergen. Dagene i Lillestrøm føk avgårde, og før jeg visste ordet av det var jeg i Oslo - hos Anja. Oslo er en by som bare vokser og vokser på meg for hver gang jeg er der. Vel.. dagene gikk til litt shopping, kafebesøk, resturantbesøk, kino og ikke minst festing. Har en tendens til å bli sånn. Jeg har iallefall kost meg, men er sliten etter tredagers fylla!

Anja og Lise i bakgrunnen, på vei til å se Avatar på kino!

Meg har vel godkjent Anjas sin nye kjæreste.. ser iallefall slik ut her?

Slekta til Anja... likheter?

Espen tar kontroll over Per og Kristian

Espen.. en upcoming psykolog!

Alan hadde tatt en tur fra England!

Kjæresteparet

Per synger singstar med stor entusiasme

Entusiasmen er også stor rundt tyrkerflaska

Ja!

Meg, en som het bjørn og en mann som jobbet med ADHD unger, noe han trives med!

Guttekos

ehhe.. en 89 modell, en xx modell og enda en 89 modell....

Snaxy i 3D briller?

Kveldsbilde


Sinnsykt glad for å være i OSLO!



Jeg skal så tilbake til Oslo om forhåpentligvis ikke alt for lenge! Jeg har hatt en kjekk uke, denne uken ser ut til å bli travlere! Har du hatt en fin helg?

2 kommentarer:

Jannike sa...

fine bilder:)
ser ut som du har hatt d kjekt:D:D

Amalie sa...

ja hadde det kjempekjekt:D