tirsdag 26. januar 2010

Min store kjærlighet er tilbake

Jeg har fått skatten min tilbake. Speilreflekskamraet mitt sa takk og farvel for seg i julen. Sendte det på reprasjon for en stund tilbake, og i dag tikket det inn en SMS - ditt produkt er klar for henting. Etter en flott dag i praksis kunne det ikke blitt bedre. På vei dit hoppet jeg innom H&M for å holde varmen, samt en svipp innom the body shop, og da fant jeg til min store overaskelse to ting jeg bare måtte ha, tiltross for at jeg nærmer meg det stadiet hvor jeg snart må vurdere prostitusjon for å ha råd til å spise. Men hey! visst leppene mine kan holdes myke og samtidig lukte kokkos, og jeg føler meg fresh med nye øredobber er det vel verdt det, og de kan jo kanskje trekke potensielle kunder? Nei fysj.



mmm... DEILIG, kr 74 på the body shop

Finfine ørdobber til 29.50 på H&M

Se så fine!


Og så måtte jeg bare ta et kult bilde av en kul liten dings!


Jeg har også vært flink å lest litt skolearbeid, og vært med noen venner. En god dag!

Ingen kommentarer: