tirsdag 19. januar 2010

Utdanningsmessen i Lillestrøm

I skrivende øyeblikk ligger jeg i en deilig seng på Thon hotell Arena i lillestrøm. Ankom hit i morges etter en togtur fra Oslo. Vært på utdanningsmessen et par timer å gitt ut brosjyrer om skolen, samt besvart masse spørsmål. Står sammen med en god gjeng fra utdanning i Bergen, så blir noen trivelige dager. Etter messen dro jeg på hotellet. Rommet er fint, og enkelt. Badet er lekkert, men det glemte jeg å ta bilde av før sminken og toalettsaker invaderte det, så dropper det. Men det er fint.





Etter å ha lagt nedpå sengen i 5 min ringte Anja - klar til å dra ut. Hun hadde tatt toget hit, og sammen med søskenbarnet hennes - Kristin kjørte vi til neste stopp! BINGOEN! JA! Vi har spillt bingo i dag, kjempegøy, men vant ingenting. Skal gå på bingo når jeg kommer til Bergen, definitivt.

Ingen bingo på meg


Bingofruene


Etter bingo dro vi på litt shopping, men jeg kjøpte faktisk ingenting. Men kom med råd og tips til Anja, som fant masse fint! Etter litt mat dro vi til kinoen og så luftslottet som sprengtes - herregud for en spennende film. Nå ligger jeg i sengen, i en heftig morgenkåpe. Føler meg som hugh hefner her jeg ligger. I morgen skal jeg ikke være på messen før kl 13.00, jeg skal sove lenge lenge!

Livet på hotell er deilig.

2 kommentarer:

Jannike sa...

Det hørtes ut som ein koselig dag:D
lekkert hotell då:D

God natta;)

Ella sa...

Hotelliv er luksus! Hehe! Kos deg videre!:)