tirsdag 5. januar 2010

Skoletart og tv-kos!

I dag var det endelig tid for skolestart og diakoniuke. En uke i året for vi har fokus på veledighet, og i år - også miljø. Noen av mine medtudenter har også hatt en presentasjon om deres opplegg i utlandet. Alltid interessant å høre på! Etter skoleslutt satt vi i Indiajgengen igjen å arbeidet litt med presentasjonen. Hoppet etterhvert på bussen og dro bortover til x`n. Han hjalp meg å flytte tv`en til hybeln min. Veldig stas må jeg si.



Ville bare vise frem denne. Mamma lagde denne til meg i julegave. Det er et bilde av meg (da med mørkt hår) og det kule er, at det er laget av perler. Ja sånne lekeperler man hadde da man var mindre. Jeg syns iallefall det er kanonstilig.

Dårlig bilde men, sitter i sengen nå, tven er på plass og har tent stearinlys. Jeg har det rett å slett som plommen i egget!



Lagde meg en deilig middag med laksefilet. Anbefaler alle å ta turen til rema 1000, der får man en 4pk for 37 kr, det er billig det!


3 kommentarer:

Mariann sa...

Sinnsykt stilig bilde!! I LIKE :) Skal ta meg en tur på rema1000 når jeg kommer til oslo da :) Kjekt at det ikke koster 60 kr for 4 laksefileter!

Cathrine sa...

Ooooh koselig med stearinlys *addict* :) Og ja, fint bilde!:)

Amalie sa...

Ja de laksefiletene er faktisk helt ypperlige:D

Cathrine: kjempekos med stearinlys:D