torsdag 28. januar 2010

Hør her! Noe nytt!




Jeg har mange grunner for å være glad om dagen. Jeg trives særdeles godt i praksis, jeg syns det er deilig at solen viser seg og mange andre faktorer. En av de er at jeg endelig vet hva jeg skal gjøre til høsten. Det er med vondt hjerte jeg faktisk forlater Bergen - for en stund vel å merke. Carolina kontaktet meg, og spurte "hva sier du til å ta mastergrad i Oslo" og fikk forklart at Høgskolen i Oslo har et masterstudie som heter klinisk sykepleievitenskap og tar for seg å gå i dybden til akutt og kroniske kritisk syke, samt vitenskapelig forsknings etc. Kravet for å komme inn er karakteren C eller bedre og ellers bestått bachelorgrad. Har snakket med HIO og lest fagplanen, og har bestemt meg for å søke. Så kan godt hende jeg havner i Oslo til høsten, kommer jeg inn - drar jeg. Det er 20 studieplasser i året, men hun sa det var som regel ikke veldig vanskelig å komme inn, og har et snitt på B, så sannsyneligheten er jo tilstede. SPENNENDE!

Ellers er jeg særdeles glad om dagen! :-)

Kult ikke sant?

5 kommentarer:

Schade sa...

Viel Glück! :D

Amalie sa...

tank u!:D

Jannike sa...

kult! spennande!
du e flink!:)

Amalie sa...

ja det blir kjempespennende:D

Anonym sa...

du er kjempe tøff og flink stå på