mandag 1. februar 2010

kroppsprat og diverse news!

Har vært litt sløv med bloggingen i det siste. Jeg kan starte med at det er mandag, jeg er i ketose og det er godt! Totalt er jeg nå på minus 21 kg. Målet er 9 til frem til sommeren, og så får jeg ta det derfra. I går var jeg på Haukeland, og i går måtte jeg faktisk ned enda en størrelse i uniformer, så ned 2 størrelser der totalt. Klapp på skulderen til meg. Satt i går å jobbet med skolearbeid til sent på kveld, til jeg ble hentet av en kompis, dro på kjøretur i den stilige brom brom bilen hans, etter litt rånings var jeg hjemme igjen og tilbake til skolarbeidet. Ble ferdig, men fikk ikke sove med det første.

Godt humør i går! Været var behagelig, så jeg gikk med skinnjakka, savner stort å gå med den til daglig! Gleder meg til våren kommer!


FORRESTEN: Jeg har nå sendt søknad til Masterstudie i klinisk sykepleievitenkskap på Høgskolen i Oslo. Inntak er i juni! Dette blir spennende greier. Åh jeg jeg er såå spent. Ellers stortrives jeg i praksis, psykiatri er helt fantastisk!

Gleder deg til vår?

6 kommentarer:

Jannike sa...

SV: Ja eg likte dei, klarte ikkje bestemme meg, men har brukt dei øverste mest! Dei var lekre i tillegg til at eg med tjukke legga fekk dei heilt opp!

Gledar meg også stort til vår slik at eg kan bruke skinnjakka meir;)

grattis med ned 2 str på jobb, håpar eg også når dit ein gong! du er kjempeflink! Beundrar deg verkeleg!

NYDELIG HEADER forresten!
du strålar, Amalie!

Amalie sa...

ÅH herremin! jeg har legger på størrelse på hulkens lår, jeg burde såå hatt de støvelettene! har letet meg gal etter noen!

:D Takk for fine kommentarer:D

Ella sa...

Flink du er som har gått ned 2 str, kjempebra!:D Ja, jeg gleder meg som en gal til våren, ååå!

silje sa...

hmmm, på rånetur??!!! hmmmm )

Amalie sa...

hehe silje, skal forklare alt i morgen! nothing to tenk på!:D

Stine Elise sa...

TJUEEN KG... SYKT bra ;)) SYYKT bra! Godt jobba Amalie, og du ser virkelig LEKKER ut. Inspirerende ;)