tirsdag 9. februar 2010

Wishliste!

Har igrunn hatt en ganske fin dag. Men jeg sitter nå i skrivende stund å dagdrømmer litt om ting jeg har lyst på akkurat nå! Det er mye jeg kunne tenkt meg, men det er fire ting jeg har litt mer lyst til:



Jeg vil tilbake til dette! Jeg savner India



.... men mest er det en billett hjem som frister mest. På fredag har jeg lønn, og da håper jeg at det er flere minipris billetter, visst ikke spøker det litt for en påskeferie nordpå!


Disse øretelefonen kjøpte jeg i India, nå funker bare den ene, og det er en real tragedie. Lyden er fantastisk! Pluss at de er svart og rosa!


GHD er et stort samtaleemne om dagen, jeg har også lyst på denne! Men den er kjempedyr! Nærmere 2000 for en rettetang, som visstnok også kan brukes til krøller. En vakker dag kanskje, en vakker dag!


Noen ønsker?

1 kommentar:

Jannike sa...

eg og v ha den rettetanga, men ja er virkelig i det dyraste laget!:P