mandag 22. februar 2010

God start på dagen!

Som jeg skrev i går er mandag en bra dag! Den startet bra! Ble vekket av en hyggelig samtale, og vekta visste at jeg totalt nå har gått ned 23 kg, det er vel en god start på dagen er det ikke? Skulle egentlig møte Carolina for lunch og litt "catch up", men hun er syk, så god bedring til min engel! Så nå har jeg spist frokost og skal snart gjøre litt skolerabeid før jeg tusler til seinvakt på Betanien. I dag skal jeg ta et annet valg. Jeg ble tilbudt jobb der i sommer, men har også jobb på hjerteavdelingen. Alle anbefaler sykehuserfaring med en gang man er ferdig, men jeg trives så godt på Betanien at det kan ikke beskrives. Så skal bestemme meg denne uken.


Er glad i dag!!

Bare en anbefaling: Denne te`en er så god at det er en veldig syrlig te, men som man ikke trenger noe søtningsmiddel i! løp å kjøp!

Ingen kommentarer: