søndag 14. februar 2010

sliten.com

Jeg har hatt en fabelaktig helg! Først jentekveld på fredag, startet her og gikk på scotsman, og i går var det vors hos Christel og en tur ut på metro og luux! Har storkost meg. Et par bilder:


aner ikke helt hva e skal skrive her...


Christel har power!

"Amalie!? Hvor har du kjøpt den tighsen? Den vil eg kjøpe! Den er såå slutty!!" Hyggelig beskjed fra Stine:p Dette er da min horetights, men bare så det er sagt hadde jeg en veldig ikke horete silkekjole på meg også, såå..


3 nydelige jenter


Nydelige Elisabeth

"La oss legge oss på gulvet å ta bilder"

Flotte Stine

Møtte Søringen! Som jeg ble kjent med i 2006 i Bodø da han var i militæret! Hyggelig!

Kjæresteparet Stine og Ruben

En hyggelig venninne av Stine - Michelle og meg!

Nå er jeg sliten! Har du hatt en fin helg?

Ingen kommentarer: