torsdag 4. februar 2010

Se mitt belte det er svart som? Uansett, fantastisk dag!

What a fantastic day! Startet dagen med å bli vekket med en hyggelig telefonsamtale:) Silje var en "smule" forsinket til avtalen vår, men det ble uansett koselig. Jeg, Silje og Nero tok fløybanen opp, nøt utsikten før vi spaserte litt rundt før vi gikk ned. Kjempefin tur med andre ord. Bergen er nydelig om vinteren!

Her er vi med nydelige nero!

Nero koser seg max ute i snøen!


Etter litt slabberas med Cathrine på kjøkkenet, var det på tide å gjøre seg klar for kaffeslabberas med min x og kamerat Harry! Har ikke sett han på lenge, så møttes på galleriet for en "catch up" og en sinnsykt deilig cappuchino!


BTW: Beltet kjøpte jeg i Oslo når jeg var der, ekke det fint? Første gang e brukt det i dag, første beltet e lika! Men merkelig bilde da.. på vei til å ta på me jakka! Men men, beltet er det som er important her!


YUMMY

Etter kaffeslabberas gikk jeg på jakt etter en ny vårjakke. Våren nærmer seg, den jakken jeg kjøpte i fjor, var fin for 21 kg siden, ikke særlig fin nå, ser ut som slask for å si det fint. Fant faktisk et par jakker, mend et var spesielt en jeg falt pladask for. Det er ikke den på bildet under, men den er temmelig lik.

Noe lignende som dette. Må jo ha en annen jakke, kan ikke gå med skinnjakke hele våren og sommeren. ÅH jeg vi ha den. Den jakka jeg vil ha koster 399 på H&M, visst noen føler et akutt behov for å kjøpe jakke til meg, ta kontakt! Mamma: bursdagsgave på sinnsvakt forskudd?:p


I kveld satser jeg på en rolig kveld og dagdrømming om den fine fine jakka! Har jobbet i ett siden forrige mandag, så denne fridagen trengte jeg sårt. Visst ikke hadde det vært snakk om tid før jeg hadde kollapset! I morgen er det seinvakt i praksis.

Ha en strålende kveld!

1 kommentar:

Jannike sa...

fløyen = elsk!
såg ut som ein kjempefin tur:)
fin jakke var det også;)