mandag 8. februar 2010

sliten.com

Ja det er jeg jammen ta! Derfor lite blogging. Akkurat nå har jeg nok med å stå opp, være våken og legge meg, og litt til. Hadde en kjempefin helg, med mye sosiale begivenheter - og det var deilig med en liten tur ut på byen å treffe kjente og kjære. Men bør kanskje ha tatt det litt med ro? Cathrine har vært så utrolig viktig disse dagene hvor økonomien er crap og jeg er så sliten at jeg føler meg nesten tom til tider. Men ellers har jeg det faktisk kjempebra! Vært litt plaget med svimmelhet som har gitt meg et merke i panna, men men. Skyldes vel en kombinasjon av lav hb, jern og dehydrering grunnet alkohyler. Dæven dette ble et rotete dassinnlegg. Men faen, nå skal jeg hoppe i pysjen og ta en telefon og satser på jeg våkner i morgen litt mer opplagt enn i dag.


En reddende engel

im blue dabba di dabba da

Natta!

Ingen kommentarer: