søndag 28. februar 2010

Her bor jeg og litt rundt omkring!

Denne søndagen har igrunn vært særdeles fin. Jeg våknet og var ikke fullsjuk. Det var deilig, det ble litt seint i går etter et par glass vin på Dubliner. Fordelen med å være der er at jeg og Cathrine får "sykepleierrabatt" siden vi kjenner en av eierne. Jeg fikk vasket rommet, kjøkkenet og gangen, vasket alt jeg eier av klær og ikke minst kastet jeg to poser med klær. Jeg vet det er et luksusproblem og får sikkert kjeft av mamma, men klærne hang og slang på kroppen. Og det er kanskje ikke rart, det er 22 kg siden jeg kjøpte de. Mamma mener da at jeg bør bare knyte de sammen, men da ser jeg jo ut som en pose? hahaha. Men for all del, har mer enn nok klær i skapet. Etter litt skolearbeid og slikt dro jeg og Cathrine til Egon å spiste litt mat. Kjempekoselig dag! Tok litt bilder av området her vi bor!






1 kommentar:

Jannike sa...

sooo koseli!
EG sakna Bergen og ikkje minst Sandviken!