søndag 21. februar 2010

Ny uke - nye muligheter!

Jeg er ikke en av de som misliker mandager, såfremst jeg gruer meg fælt til å gå på vekten. Men det gjør jeg altså ikke, fordi jeg har faktisk vært ganske så flink. Mandag er starten på en ny uke - og det betyr nye muligheter. Torsdag står jeg ovenfor to valgaltnerativ:

  1. Gå i Levi`s bison/bursdagsparty sammen med Stine, Eili, Ruben og co. Hittil 15 stk som har sagt at de skal, og for å sitere Stine "DET er noe du ikke vil gå glipp av"
  2. Ta en særdeles rolig kveld hjemme, slappe av med en film og kanskje lage noe mat


Fornuften sier at jeg bør velge nr 2, men lysten sier at jeg skal gå i partyet. Men når sant skal sies festet jeg to helger på rad nå sist. Meeen. Får se. Akkurat nå svømmer jeg i skolearbeid og mangel på søvn.





Illustrasjonsbilde for valgmulighet nr 1


Illustrasjonsbilde valgmulighet nr 2


Plans for uka?


1 kommentar:

Jannike sa...

hehe verdens herligaste bilete!
såg fristande ut med begge dele, men hadde nok valgt nr 1;=) hiihhi!