søndag 3. januar 2010

Dag 3 i 2010



Det er nå 3 dag i år 2010. Og jeg må faktisk si at det går ganske bra med nyttårsforsettene mine, men igjen, er jo bare på 3 dagen - meeen jeg har gjort noen tiltak for å nå mine nyttårsforsett. Jeg er lei alt som har med karbohydrater å gjøre. Føler jeg har ikke gjort annen enn å spise rundstykker, poteter, pasta, ris og divserse. Så nå som jeg sitter å spiser min frokost - en peppermakrell føler jeg meg ganske på topp. Gleder meg til å fortsette. Når forkjølelsen min går over bærer det rett til sats igjen. Im back!
NAM NAM



Julaften i 2009 var det et år siden jeg fikk iphonen min med abonnement. Så i går endret jeg abonnementet mitt til Netcom flexitalk. Der kan man velge ulike pakker som er aktuelle, jeg har valgt snakkepakke, surfepakke 2 og sms pakke. Det vil si at jeg får en fast mobilregning på 650 kr. Det er betydelig nedgang for min del. Og det er faktisk et viktig tiltak i mitt forsett om å få bedre oversikt over økonomien og kanskje spare litt? Jess.

Med netom flexitalk forventer jeg at mobilkostnadene mine går ned..


Nå skal jeg faktisk spise opp min peppermakrell og så rydde i noen rotehyller her på kjøkkenet. Det trengs sårt. Og så bærer det på senvakt på Haukeland.

Ha en strålende 3 dag i Januar!

1 kommentar:

Mariann sa...

Peppermakrell er så sabla grusomt! Hedda spiser det stadig vekk til kvelds! ;p Jeg er lei av godter, men allikevel klarer jeg å putte noe inn :p