mandag 11. januar 2010

Første dag i psykiatripraksis!

God ettermiddag! Jeg har i dag hatt første dag i praksis. Eller ikke en ordentlig arbeidsdag. Men har fått informasjon og omvisning. Skal være på allmennpsykiatrisk avdeling. Jeg skal være på gruppen der de mest tar for seg personlighetsforstyrrelser, men også en del angst og depresjon. Jeg var noe negativ før jeg dro i dag, trodde ikke at psykiatri kunne være noe for meg. Men snakket med lederen - en psykiatrisk sykepleier, og han fortalte så mye at det virket utfordrende i massevis! Så nå er jeg spent! Skal møte kontakten min i morgen kl 7.30!


Vinterbilde av festplassen som jeg knipset med min iphone på vei hjem


Nå har jeg ryddet og vasket rommet. Mamma blir sikkert fra seg, så imponert er hun av at jeg faktisk rydder og vasker såpass ofte;) Jeg har tilogmed vasket døren! HÅHÅ! Jeg er i et strålende humør i dag! Nå skal det skrives ukeplaner og målsettinger på papiret. Hva enn det er. Får vel prøve å finne ut av det.

Det blir pestolaks til middag i dag! Bilde og "oppskrift" på det kommer kanskje senere!

Ha en strålende dag og aften!

5 kommentarer:

Jannike sa...

Eg blei også positivt overraska over psykiatrien!:)

flott vinterbilete:D

Amalie sa...

ja håper det blir kjempebra:D Bergen er flott på vinteren:D

Anonym sa...

er sikker på at praksisen blir bra. husk empati. ja jeg er i sjokk når jeg ser at du vasker, døra tilogmed. flink jente.

mamma

Mariann sa...

masse lykke til i praksis ;)

Amalie sa...

Hehe mamma, ja forstod at du kom til å få sjokk:D Tusen takk Mariann!:)