tirsdag 2. desember 2008

SKULK

Jeg ble dårlig i natt, så i mårrest måtte jeg avlyse spinningen med Cathrine, noe jeg hadde gledet meg til. Jeg var så trøtt og slapp da ringeklokken for skola ringte at jeg fant ut at jeg like greit kunne skulke og heller samle opp litt energi, så i hele ettermiddag skal jeg KUN slappe av med film og noen pepperkaker for det har jeg lyst på sammen med julefilmene mine. FOR det har jeg nemlig tenkt, jeg skal se julefilmer i dag i et lite håp om at jeg får litt julestemning. Nå for et par minutter siden ringte også sjefen min fra Løvåsen sykehjem med vakter for julen, og jammen ta skal jeg få svingt meg jeg skal jobbe fra 22 des-4 januar, tror jeg har fri 28 kanskje, men blir vel kanskje en ekstra vakt, eller kanskje det kan bli godt med en fri dag, penger blir det i februar uansett. 

MEN nå skal jeg fortsette med skulkingen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt å bare kose seg en hel dag :) Og spesielt med pepperkaker :)
du er flink som skal jobbe hele jula!