fredag 19. desember 2008

Halvsøster

Jeg har vært sløv med bloggen i det siste, men nå blir det andre boller. Jeg har juleferie, jeg har ingenting jeg skal lese på av pensum og DET er max deilig! Jeg skal jobbe og nyte dagene:) Onsdag 17.12 feiret vi eksamen, det var knallgøy, og resultatet er at jeg faktisk ikke tok så mye bilder, men alltids noen. Jeg var for opptatt av å preike med alle andre. 

Vi begynte hos meg med masse hyggelig drikke og etter vi alle hadde nok innabords gikk det i singstar - ABBA! Og når refrenget til mamma mia kom så sang alle med, og vi var ganske mange så det var temmelig stemning her! Etter en stund gikk vi på byen, vi skulle egentlig på Lille bar and lounge, men vi hadde ikke bestilt loungen, og da var det ikke aktuelt, ikke kult å være nede i det andre lokalet, så vi suste til Metro. Onsdag = 2 for 1 cocktails, men jeg fant ut at jeg ikke skulle falle for fristelsen, jeg tok en liten shot, en liten cosmopolitan og en øl, jeg hadde drukket mer enn nok før jeg dro hjemmefra, ble mye billigere enn jeg hadde forestilt meg. Når klokken var rundt 2.00 satt jeg å gjespet, så jeg fant ut at jeg like greit tok turen hjemover. Sloknet på sofaen i noen timer før jeg gikk å la meg inne i senga, fikk sovet ut etter alle de utallige timene og alkoholen gjorde sitt. Og nå må jeg faktisk si, jeg er halvsøster (halvt sykepleier) jaiks. 

Ann Charlotte på Metro

Elisabeth med sine fire drinker, betalte jo bare for 2;)

Sylvelin på Metro

Her synges det ABBA for full hals

Så fullt at noen måtte faktisk bare sitte på gulvet

Elise og Janne

Silje og Helga

Stine


En stk søt Gøril



Ingen kommentarer: