torsdag 4. desember 2008

Juleønsker

Nå er det en stund siden jeg skrev et skikkelig innlegg her. Sikkert lei av å høre det, men har svært mye å gjøre for tiden nå som eksamen nærmer seg med stormskritt. Noe som også nærmer seg med stormskritt er julen. Jeg har kjøpt 3 julegaver hittil. En billedbok med diverse kjøretøy til Sebastian + dyrelotto og en gave til min kjære lillesøster Maria som jeg ikke kan nevne med tanke på at det kan bli en smule kjedelig siden hun leser bloggen. 

Jeg skal være i Bergen i år, først og fremst fordi jeg skal jobbe. Men nå skal jeg innrømme at jeg gleder meg litt til jul også, det blir faktisk litt koselig å være sammen med pappa og sebastian og co på juleaften. Det blir selvfølgelig ikke det samme som å dra hjem nordover, men det blir sikkert ikke ultra tragisk (som jeg hadde tenkt at det kunne bli). Jeg skal jobbe mye så kommer neppe til å få noen sånn ekstrem julefølelse. Men litt. 

Som alle andre har jeg jo ønsker i julen. Her kommer 5 av mine juleønsker: 


Koss headset. Beste som finnes. 

Må ha den, bare må ha den

Da Iphone kom var jeg en av de som tenkte "nei aldri, den er så stor og klumpete" men nå som jeg har prøvd den flere ganger av noen venninner har jeg blitt helt frelst. JA gi meg en iphone til jul! Harde pakker er de beste!

Et lite bidrag til min flybillett til Portugal er heller ikke å forakte..

Jeg er en liten kameranazi, og da bør man ha et skikkelig kamera, pluss at det er vanvittig gøy å ta bilder med disse speilreflekskamraene!


Hva ønsker du deg til jul?
Liker du harde eller myke pakker best?


1 kommentar:

Anonym sa...

Ønsker meg også speilreflekskamera. Liker både harde og myke pakker :D