fredag 26. desember 2008

2 juledag

I dag stod jeg opp ca klokken 10.00, det var svært deilig å sove litt lengre enn klokken 6.00. Det var godt for kropp og sjel. Jeg pakket på meg litt gode klær og med øretelefoner godt plassert la jeg meg i gang på en fin tur, jeg spaserte over torget, mot sandviken, gikk langs den fine øvregaten og ned mot Mariakirken og bryggen og rundt vannet, det hele tok ca 45 minutter, ingen hard tur, men det var svært deilig å bare gå og høre på musikk og bevege på kroppen som ikke innebærer å være på jobb. Her er noen bilder fra den lille gåturen: 


Bryggen
 
Mariakirken

Ved lille lungårdsvannet
Et fint tre atme Mariakirken


en allmenning e ikke huska navnet på i farta..


Etter gåturen spiste jeg en god frokost, og nå sitter jeg i sofaen å slapper av og ser litt på Greys Anatomy mens jeg nyter noen timer med avslapping før jeg skal på jobb, skal ha en kort vakt, bare 5.5 time faktisk, men det blir faktisk litt godt. Hva skal du i dag?

Ingen kommentarer: