tirsdag 16. desember 2008

Lite nytt

De siste dagene har jeg faktisk vært mer på skolen eller hos Christel å lest til eksamen. I min mening kunne jeg hatt minst 1 uke med studiedager til for å lære nok til morgendagens eksamen i psykologi, sosiologi og sosial antropologi. Jeg er på langt nær klar, men har iallefall fått lest alle kapittlene vi skal igjennom, men er jeg uheldig med spørsmålene ser jeg ikke bort fra at muligheten for å stryke er ganske store. De siste dagene har jeg vært sammen med disse gale skapningene!



Christel hadde seg en liten pause med middag hos sin mor og litt shopping! Fin kjole hun kjøpte seg!

Carolina leker pakkis


Fredagen bestod pausen av pizza, ostepop, brus og Wall-E. 

Har vært noen tunge dager men disse jentene + Silje da som ikke ble avbildet har vært det som har gjort at jeg har klart å holde motivasjonen oppe! Solstrålene! 

I morgen fra klokken 9-13 har jeg eksamen, bare en fire timers. Klokken 18.00 braker det løs med eksamensvors her hjemme hos meg før vi suser til Lille bar and lounge! Klokken 18.00 skal vi feire at vi er ferdig med eksamen, at vi har juleferie og at vi faktisk er halvferdige med sykepleierutdanningen, selv om det er noe jeg ikke helt vil feire. Kan ikke forestille meg en hverdag uten å gå på skole, jeg elsker å studere selv om ikke alt med studentlivet er like fett, men elsker å lære. 

Visst du kunne blitt akkurat det du ville, hva ville du gjort da? 

Ingen kommentarer: