onsdag 31. desember 2008

2009

Nå er det ikke mange timene igjen til vi går inn i et nytt år. 2008 går over til å bli 2009. Et nytt år gir en god mulighet til å få en fresh ny start på ting. Derfor har man da nyttårsforsetter der man sier at dette året skal jeg bli flinkere til ditt og datt. Har ingen statistikk, men vil si at sikkert 95% av alle nyttårsforsetter går  i dass. Men allikavell må jeg ha noen, nesten fordi det er blitt tradisjon. Jeg har noen forsetter som går igjen hvert år, men må alltid tilføre noen nye. Her er mine forsetter for 2009: 

  1. Trene mer 
  2. Spise regelmessig, frokost hjemme hver dag, IKKE i kantinen på skolen
  3. Lage middag hjemme hver dag, ingen lettvinte løsninger med å kjøpe take away
  4. KUN spise litt snop 1 gang pr uke
  5. Drikke mer vann (2-3 liter pr dag) 
  6. Ikke bruke penger på ting jeg faktisk ikke har bruk for (H&M har en stor del av skylden) 
  7. Ikke rote i dvd`ene mine, ikke la de samle seg opp ved tven
  8. Lese mer på skolearbeidet, dette blir litt vanskelig, men bør lese litt mer
  9. Bli flinkere til å si nei når noen spør meg om hjelp til diverse ting
  10. Reise til minst 3 nye land

Blir spennende å se hvor mange av disse jeg klarer å gjennomføre. Noen kommer jeg nok til å klare en stund, feile - for å så prøve igjen. Man kan ikke klare alt med første forsøk. 



Håper du og dine får en fin nyttårsfeiring og et riktig GODT NYTTÅR. 

1 kommentar:

Anonym sa...

fine forsetter :) godt nyttår!