lørdag 6. desember 2008

Min søte kjæreste!

Har ikke sett min kjæreste siden går morges fordi vi jobber så mye om hverandre. Han kom å henta meg på jobben slik at vi fikk sett litt til hverandre før han dro videre til nattejobben sin. Da jeg kom hjem gikk jeg inn og ventet rothus uten like, men til min store overaskelse var det ganske mye ryddigere enn det jeg forlot det, samt han hadde kjøpt inn to søte advendtstjerner, rød duk, pepperkaker, en rød pynteting med stjernelys i som stod i vinduet samt en sånn telys ting med dufteskål! Og det var adventspakken min for i dag! Helledussan ka søt han er! Ble vanvittig glad! Nå fikk jeg jammen ta julestemning. 







aaww var ikke det snillt gjort?

5 kommentarer:

Anonym sa...

du er heldig som har en så snill kjæreste <3 søtt gjort ;)

Marthe sa...

herregud så søt han er! det var snilt gjort! du får ha lykke til med lesingen;)

Anonym sa...

Så søtt gjort! :D

Anonym sa...

koselig :P

Marthe sa...

takk, men jeg trengte det ikke:( fikk feile bøker:(