fredag 18. november 2011

Nettshopping til Zimbabwe

Formen er heldigivs stigende, men fremdeles potte tett, slapp og sliten. I dag så jeg på min countdown til Afrika, og fikk litt sjokk da jeg så 27 dager igjen til avreise Antelope Park i Zimbabwe.  Både spennende og stressende. For det er fremdeles masse som må gjøres. I et av følgesbrevene fra X-plore, står det at man bør ha med naturfargede klær, og de som kjenner meg vet at det er ikke lenge siden jeg begynte å introdusere beige, brunt, grønt og ja slike farger i min garderobe. Jeg trekkes automatisk alltid mot det som er svart og grått.

H&M har salg og jeg har kjøpt litt til turen; 




En "naturfarget" kjole, vi skal jo tross alt være der på juleaften og nyttårsaften og da må man jo han en kjole for anledningen! Denne kostet 49 kr! KUPP!



En lett cardigan å slenge over seg

Syns denne var søt! 


 Luftig og lett..
 Og så litt noe mer i min type farge, kjøpt i stor størrelse for å gjøre den god og behagelig.
Janikke viste denne på bloggen sin, og jeg falt pladask, så måtte ha den i svart også! 

Hva syns du om mine kjøp?


Nå venter enda mer sofasliting og titting på Greys anatomy. 

Ingen kommentarer: