onsdag 2. november 2011

Masse å se frem til!

Nå kribler det i magen. Jeg har så masse å se frem til. Livet er stressende, til tider frustrerende, surt, fantastisk, spennende, helomvendende - ja alt. Når jeg tenker over det, hvordan har dette året vært? Jo som nevnt ovenfor, absolutt alle mulige veier har livet tatt meg dette året. Jeg startet året med en fantastisk reise til Krakow, jeg startet i min 50% stilling på hjerteavdelingen og fant ut at jeg muligens har verdens flotteste kollegaer,  og reiste på kjærestetur til Budapeset i april, og i juni var jeg på søstertur til Riga med min nydelige lillesøster. Det har vært nedturer hvor noen av mine nærmeste har mistet sine kjære, sykdom og fortvilelse. Jeg har kjempet meg gjennom skoleoppgaver, eksamener og bøker jeg normalt sett ikke ville forstått tittelen på ble faktisk forstått etter litt arbeid. Jeg var sykemeldt i fem uker grunnet galleblæra, operasjonen og komplikasjoner i etterkant. Og alt dette på sommeren. Jeg flyttet endelig inn i leiligheten her på Majorstuen sammen med min samboer, og det har bare vært fantastisk. Å sitte på kjøkkenbordet å drikke vin, spille yatzi eller battleship er lykke. 

Livet er opp og ned. 

MEN nå har jeg så masse å se frem til! 

Det er: 

8 dager til jeg reiser til nydelige Bergen hvor jeg ser frem til noen dager med kvalitetstid med gode venner og familie! Og bryllup!

30 dager til jeg tar enda en tur til Bergen, da i forbindelse med at jeg skal passe mine nydelige småsøsken for da skal pappa på julebord, og jeg får kost litt med hærlighetene før jeg reiser. 

44 dager til jeg står på flyplassen sammen med Espen, Carolina og Martin klare til å sette oss på første fly mot Frankfurt som skal ta oss videre til Johannesburg og derfra til siste destinasjon, og der venter nesten fire uker med frivillighetsarbeid og vanvittige erfaringer! 

Hva har du å se frem til?


1 kommentar:

Anonym sa...

hei vennen min.

livet er fullt av opp og nedturer.

Du er ei heldig jente, kunnskapsrik, bereist. vakker,frisk.

kos deg med småtingene i livet, det er mest hverdager.

veldig veldig gla i deg.

mamma