onsdag 2. november 2011

Kjolen er valgt, men tilbehør og hår da?

Nå har jeg en liten pause fra lesingen. Jeg sitter nemlig på skolen i finfint selskap. Jeg leser heavy teori om kjønnsforskning og da må man ha seg en liten pause. Og når jeg har pauser tenker jeg på bryllupet jeg skal i den 11 november, herremin tiden går fort.

Jeg postet et innlegg om hvilken kjole jeg burde kjøpe, jeg kjøpte flere, den de fleste stemte på var denne;

Kjolen er fin den, men på ser jeg ut som en tjukk hore. For utrigningen er vanvittig, man kan nesten se arret etter laparoskopioperasjonen min! Og ræva ble skikkelig brei.

En kjole mamma nærmest forbød meg å kjøpe var denne;


Men jeg syns den var så fin at jeg prøvde, kjøpte den nesten to størrelser større enn jeg ellers bruker for å være sikker på at den ikke ble for kort, og den sitter faktisk fint på! Riktignok med Hold in undertøy, hvem trenger å puste så lenge man ser fin ut? ...ehe.


Så nå vet dere kjolen. MEN neste spørsmål;

Oppsatt hår?
Slett hår?

Gjerne kom med noen forslag!


Og et annet spørsmål;

Store øredobber og smykke?
ELLER
Bare smykke
Eller
Bare øredobber?


(illustrasjonsbilder)




5 kommentarer:

Benedikte sa...

Hei :-) Kjempe fin kjole! Jeg ville gått for øredobber og et fint armbånd :-)

jannike sa...

tvila ikkje på at den kjolen ser fantastisk ut på deg!! den fargen kler deg dessutan veldi bra! Eg ville ha sagt krølla håret først for deretter å sette det enkelt opp, då blir det so artig spel i håret! So stemme eg for BERRE store sølvøyredobba! og muligens eit enkelt armband, evt ring! ;)

Uansett so trur eg du blir fantastisk vakker! :D

Cindy :) sa...

Jeg ville hatt håret løst, krøllet det litt også satt det opp med noen pene spenner i fronten. (Du skulle lagt med bilde av deg selv så jeg hadde hatt mer å gått ut ifra da) ;)

Kjolen var knallfin.. ville valgt enkle øredobber og hvis du absolutt må ha smykke så ville jeg valgt ett langt ett. Jeg personlig ville ha droppet smykke og gått for noen pene armbånd.. perler kanskje?

Håper det hjalp litt :)

Cindy :) sa...

Her er bloggen min forresten, innlegg nr. 2 er en spørsmålsrunde - les innlegget og spør om det du lurer på. Håper jeg kan hjelpe deg også med noe :)

MARIA;D sa...

Sia d e korte arma på kjolen, ta nå svære sølvfarga armbånd, ha nå langt å fint i øran. Drit i smykke sia halsen går så langt opp på kjolen. Håret bi fint uansett om du har sett det opp eller ikke, men e trur store krølla og med masse volum, og ha håret løst bi bra.
Looooove MARIA;D