onsdag 23. november 2011

Hjelp meg med valg av antrekk!

I morgen skal jeg på et viktig møte. Kan ikke si anledningen til det. Men man bør ta seg litt ut. Jeg sitter å tenker over hva jeg bør ha på meg. Og står mellom tre valg. Jeg vil ikke være for svart, det kan fort bli litt anonymt, men vil kanskje ikke være for casual heller?

Bildene nedenfor er ikke identiske med det jeg har, men noe lignende.



 Dette er ikke identisk med det jeg har altså, bare noen lignende. Jeg tenkte kanskje den svarte buksa (den er faktisk veldig lik den på bildet, en rød topp som har brodert perler øverst på toppen og en svart skjorte over som er litt åpen slik at noen av perlene synes. 

Eller



En litt mer casual look, men litt pynta. Svar kjole som jeg fikk i posten i dag fra H&M, sattkjempefint på, lys beige strømpebukse og et brunt smykke eller et sjal i halsen. Og en brun væske til. 

Eller:

En hvit lang skjorte (min har hvite knapper ikke sorte) et belte i livet, og svart strømpebukse. 


Eller har dere noen andre gode forslag! Ps: jeg ser på statistikken at jeg har noen hundre lesere innom her, men svært få er flink å kommentere, nå trenger jeg at dere tar dere bryderiet å legger igjen en kommentar! På forhånd takk;) 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nr 1, men med en beige topp!

Anonym sa...

Nr 2 syns jeg da, visst du har en hvit skjorte under kunne det vært kjempekult

Mariann sa...

likte 1'ern jeg :)

MARIA;D sa...

KORRSN MØTE?! ;D Si det!!!!

Luuuuv Maria;D