tirsdag 8. november 2011

Latskapens dag!

Har jeg hatt en travel stressende dag? Det kan jeg virkelig si at jeg ikke har, for jeg har faktisk mer eller mindre ikke gjort en dritt. I går jobbet jeg med presentasjonen min for masterseminaret. Men i dag, i dag har jeg:

1.Vært en tur på butikken
2. Lest en side med skolearbeid.
3. Sett utallige episoder med Greys Anatomy
4. Spist
5. Skrevet dette blogginnlegget.

Plan videre:

6. Spise mer
7. Se enda mer greys og ligge på sofaen.

Slike dager gjør at jeg bare lader opp for videre hardt arbeid. I morgen formiddag må jeg jobbe mer med mitt teoretiske rammeverk, pakke kofferten, kose med kjæresten og sette meg på nattoget til Bergen!

Men nå, mer Greys venter! 

1 kommentar:

Anonym sa...

hei høne.

man trenger sånne dager også.

gla i deg.

mamma