mandag 21. november 2011

Bleik, bleikere - AMALIE!



Etter India.. 


For noen dager siden.. 

Vel. I dag så jeg meg i speilet, og jeg innså HERREGUD JEG ER BLEIK. Har aldri hatt interessen for solarium, og å ligge å sole seg - ikke stygt ment men noe mer kjedelig og hjernedødt skal man lete lenge etter. Men når jeg ser på bilder fra India og i etterkant av India ser jeg jo at jammen ta var jeg jo litt brun.

Oppdaget en Brun og Blid rett over gaten, så i dag har jeg vært å solt meg i hele 12 minutter. Må begynne litt rolig for å ikke skremme huden.

Spørsmål til dere som soler dere;

Bruker dere sånn krem for å få penere brunfarge?
Hvor mange minutter ligger dere hver gang?

2 kommentarer:

Mariann sa...

De gangene jeg soler meg bruker jeg vel egentlig ingenting (fyfy) og ligger der i 21 min (FY). Nå skal det sies at hittil i år har jeg tatt solarium hele to ganger da... men... ja :p

Anonym sa...

Jeg soler meg aldri, det er kreftfremkallende.