lørdag 4. desember 2010

Beklager for lite blogging altså!

Men jeg har besøk av kjæresten min, og vi koser oss veldig i hverandre sitt selskap. I dag har vi sovet litt lenge, deilig å ikke la en vekkerklokke bestemme når man skal stå opp, spiste god frokost, ordna oss litt og tok turen ned i Bogstadveien og gikk å så litt i butikkene, og var en tur på Bondenes Marked og prøvde alt mulig av smaksprøver - så utrolig mye digg!

Min kjære var så søt at han kjøpte ull overknees - som skal varme meg i denne ufattelige kulden! Han er så skjønn! I kveld skal vi på kino å se Due Date og deretter har vi bordreservasjoner på Yayas - en thairestaurant jeg har hørt så utrolig mye om, så det blir spennende!


Ha en fin lørdag - det skal vi ha!

1 kommentar:

jannike sa...

du e unnskyldt med lite blogging!!!;)

kos deg med kjæresten med god samvit;)

og gled deg t yayas! Den beste av dei beste! Vi e stamkunda der! haha:)