lørdag 18. desember 2010

er du på utkikk etter en personlig almanakk med bilde av deg selv?

Jeg har nettopp laget meg en personlig almanakk fra denne siden: http://www.tryckdig.se/
Det største plusset med denne siden er at man kan ha bilde av seg selv på forsiden - noe som gir den en fin personlig vri - noe annet en den kjedelige svarte og slitte jeg har nå. Noe annet som er positivt er man kan ha noen sider med bilder inni boken og jeg har valgt ut 6 flotte bilder til min personlige avtalebok. Jeg har også lagt til moduler - som ukens trening (ja nemlig), Ukens å gjøre og en modul med noen linjer. Fantastisk.

Dette bildet valgte jeg å ha på forsiden sammen med teksten: Amalie Nilsen - 2011

Noe negativt er derimot at den er på svensk. Men det er ikke mye å si på det - eneste er at Januar = Januari og noen små tøddelting her og der. Ikke nevneverdig iallefall.

Man kan også legge inn viktige datoer som kommer ferdig skrevet inn. Har lagt inn noen bursdager og andre viktige datoer.

Denne hærligheten er bestilt og betalt - så da kommer den vel ut på nyåret engang. Leveringstid er ca 10-14 dager.

Totalt betalte jeg 344 med frakt til Norge.

1 kommentar:

jannike sa...

genialt!! og vakkert bilde av deg Amalie!:D