mandag 13. desember 2010

Tilbake fra Bergen

Og jeg har virkelig kost meg. Jeg har brukt masse tid sammen med pappa, Sebastian og tvillingene. Sebastian var syk, så vi satt for det meste å bare slappet av og så på tv. Tvillingene derimot var det full fart i - til enhver tid. Første natten kom jeg til midnatt etter noen øl med cathrine, kom Sebastian å ville sove sammen med meg rundt kl 02.00, og klarte ikke si nei. Kl 5 begynte tvillingene å lage lyder, så løp ned å hentet litt melk i flaskene og gav til de, og tenkte "yes nå kan jeg legge meg igjen". Og det var stille en stund, så hørte jeg derimot at de lå å flirte og hadde det gøy - men plutselig begynte de å grine. Og når jeg kom inn igjen så står to solstråler der - og da smeltet hjertet mitt og tok de opp og stelte de og tok de ned. Heldigvis kom deres mor å redda meg så jeg fikk sove litt til.

 Hele fredag brukte jeg sammen med Sebastian, koste oss og slapte av med god mat og film. Pluss kafebesøk med koselig shitprat med pappa. Lørdagskveld var jeg hos Silje og vi prata shit til kl 5 på morgenen, sov litt, spiste frokost, gikk en liten tur, henta Matheo (sønnen hennes) og da gikk det opp for meg - dæven steike jeg savner Bergen. På kvelden traff jeg Christel og Akira - som har vokst seg monsterstor og nå snakker jeg selvsagt ikke om Christel men hunden hennes Akira. Utrolig godt å se henne igjen. Stunder sammen med henne er noe som jeg også savner ekstremt.

Konklusjonen er at jeg savner Bergen. Om jeg har lyst til å flytte tilbake er jeg ikke sikker på, men jeg savner alle hærlige folkene. Og familien min der.




Følte meg litt skrall på søndag, og når jeg satt på toget kom feberen og halsen ble bare vondere og vondere. Så nå ligger jeg i sengen og tygger paracet. Får utlevert eksamen i morgen og er bare kjempeusikker. Tar jeg eksamen og gjør det sånn dårlig - men består så kan jeg ikke ta eksamen før til neste år på denne tiden - og da sitter jeg midt i masteroppgaven. Men visst jeg leverer legeerklæring kan jeg ta eksamen relativt raskt etter jul. Så jeg aner ikke, har så sinnsykt ubeskrivelig lyst å bli ferdig for å bli ferdig med semesteret før jul, ingenting jeg heller vil. Men vet ikke hva som er best.


Hva ville du gjort? Tatt eksamen og sannsyneligvis få en dårlig karakter - og ta eksamen opp igjen til neste år (visst det går dårlig da) eller avlyse eksamen? Takler ikke tanken på det siste - men kan det være løsningen?

2 kommentarer:

Mariann sa...

Høres ut som ei kjempefin helg, bra du har kost deg ;)

Ang. eksamen ville jeg fått legeerklæring/sykemelding og heller tatt den i januar, jeg gjorde det ett år, og da fikk jeg mer eller mindre bestemme selv når jeg skulle ha den :O Se an hvordan formen blir utover dagen/kvelden, så drar du til legen i morgen hvis det virker som det lureste :)

jannike sa...

huff.. vanskelig valg, men ville nok levert legeerklæring og tatt den i januar!

Ellers hørtes det ut som du hadde ei fantastisk helg i Bergen! Eg sjønna ka du meina med savnet ja!

GOD BEDRING!