fredag 24. desember 2010

Nå har jeg åpnet julestrømpen(e)

Nå sitter jeg i sofaen, mett og god etter en deilig frokost. Min lillesøster Maria kom med stor entuisiasme - for hver julemorgen åpner vi en overdådig strømpe som mamma aka nissen steller i stand. Dette er ikke en strømpe som bare inneholder litt godterier. Årets strømpe bestod bl.a av pysjamas med kumønster (haha), ei flaske vin, en film, lip gloss, iphone 4 etui, mineralpudder, sminkekoster, øyenskygge, ullstrømpebukse, sokker, truser og andre småting. Av min kjære fikk jeg de beste varmeste strømpene i verden - sånne kosesokker, og masse deilig godteri. En fantastisk start på en nydelig dag.

Og her er litt bilder!




Jeg må vise dere disse. Mamma har nemlig laget disse nydelige nissene - som vi bare kaller: "nissene med sjel". De er ubeskrivelig søte! 


Deilig mat 

Denne uglejulepynten fikk Maria av meg et år  

 Årets julestrømpe (r) 

Se så fin strømpe jeg fikk av min kjære  

 Sykt digge sokker
...som er virkelig deilig på innsiden! 


Håper alle får en fantastisk fin dag og kveld! 

GOD JUL