mandag 6. desember 2010

og snipp snapp snute så var praksis ferdig og mannebeinet er reist for denne gang!

....og så var mannebeinet dratt igjen, kjedelig men det er heldigvis ikke lenge igjen til vi sees neste gang.

I dag hadde jeg min presentasjon på Ahus om mitt kliniske prosjekt - kartlegging av smerter hos pasienter med kognitiv svikt. Det gikk kjempemessig om jeg kan skryte av meg selv. Jeg husket alt jeg skulle si, fikk en veldig god og faglig diskusjon sammen med personalet og jeg fikk fantastiske tilbakemeldinger. Kan det bli bedre? Ja faktisk, jeg fikk et kort fra avdelingen hvor det stod at jeg kom til å nå langt, og god jul - og så gav min veileder meg en julegave! En julegave. Jeg som bestemte meg for å ikke gi noe siden jeg ikke hadde penger å bruke på det, men nå må jeg nesten kjøpe en blomst å sende til jul eller noe. Veilederen jeg har gått med har vært helt fantastisk og hun har vært en enorm ressurs denne høsten. Godt å være ferdig - men kommer virkelig til å savne å være der!

Nå skal jeg rydde her, utrolig hvor mye to mennesker kan klare å rote på et så lite rom bare iløpet av et par dager - enda jeg har anstrengt meg for å holde det ryddig. Mannebeinet klarte tilogmed å re opp sengen, etter en liten veiledning vel å merke.

Julemusikken er på! Lets rydd!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lurer på hva du måtte bestikke mannebeinet med for å få han til å stille opp på bildet ;)