fredag 31. desember 2010

Mitt 2010

2010 har egentlig vært et ganske fint år, utfordrende på utrolig mange måter også! Men fint! Her er litt hulter til bulter bilder om mitt 2010:

Jeg startet året med en tur til Oslo i forbindelse med utdanningsmessen, kombinerte det med en fin helg sammen med Anja!

Jeg ble godt blond! 

 Skrev Bacheloroppgave om dyreassistert terapi til scizofrene pasienter sammen med Silje, og vi fikk A! 


 Kjøpte denne fantastiske cardiganen, årets kjøp for min del! 

 Jeg nådde mine minus 30 kg! Og la ut et innlegg om hele veien min nedover. 

 Jeg ble autorisert sykepleier
 Hadde en fin avsluttning på tiden min i Bergen med jentene mine! 

 Jeg kom inn på masterstudie i klinisk sykepleievitenskap og flyttet til Oslo. Bommert at jeg ble plaget av veggdyr!
 Oppdaget verdens beste salat - thaisalat på the broker i Bogstadveien!
 Var nordpå å feiret 50 års dag til min onkel
 Bestilte tur til Budapest - reiser i påsken 2011
 Var på david Guetta konsert i Oslo Spektrum
 1 april (ja faktisk) ble jeg sammen med Thomas - en fantastisk hærlig fyr! Gleder meg til 2011 sammen med han!
Og kom meg endelig inn på fast hybel i Oslo! Det var mildt sagt deilig! 

Ingen kommentarer: