tirsdag 14. desember 2010

Jeg må bare innse nederlaget..

..det er å ikke klare å gjennomføre eksamen. Bestemte meg i går at jeg skulle se ann formen min i dag og da se om jeg klarer å gjennomføre eksamen, og skulle se ann oppgaven. Fikk oppgaven kl 10.00 og innså da at jeg har ingenting å stille opp med. Oppgaven var spesifisert på en slik måte at jeg måtte sittet i hele dag på skolen og funnet litteraturen, kunne klart oppgaven hadde jeg vært 100%. Men det er jeg ikke.

Hater virkelig å ikke kunne ta denne eksamen nå, for hadde vært gått å bli ferdig med den. Men dette er en eksamen jeg ikke trenger å lese til, så egentlig er det ikke noe stress. Jeg vil ta den når jeg kan gjøre den 100%. Så skal til legen kl 13.15 å ordne legeerklæring. Takk gud for at fastlegen har kontor 2 etg ned.

Men nå har jeg juleferie, men klarer ikke helt glede meg over det, ikke riktig enda iallefall.

Ingen kommentarer: