mandag 29. november 2010

GPP = generelt pisspreik!



Hei Amalie, hva gjør du for tiden? Vel det kan jeg si det. Jeg jobber, trener, spiser sunt, og er sosial. Jeg er rett å slett wonderwoman. Har tatt meg vann over hodet, har jobbet alt for mye, for nå begynner tiden å bli knapp til alt det skriflige skolearbeidet skal inn. Onsdag - faktisk.

Men nok om det! Gjett hva jeg gjorde i dag? Vel først var jeg på jobb, fin men travel vakt. Hadde så mye administrativt jeg måtte ta hand om - organisering av medisinrommet og slikt. Og rett etter jobb gikk jeg til treningssentret, hvor jeg uten å tenke over det hoppet på en Aerobic time. Men det var kjempegøy, og gud så slitsomt. Men deilig etterpå, men nå er jeg så trett at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men jeg har masse igjen av Ahus presentasjonen min å gjøre ferdig. Men vet ikke om jeg skal gidde mer i kveld, og heller gjøre det i morgen og onsdag formiddag.

På onsdag kommer min kjære! HERREGUD jeg gleder meg!

1 kommentar:

jannike sa...

du E faktisk superwoman! Ingen tvil om deet!;)