fredag 26. november 2010

Deilig med overstått eksamen, og kingsize koffert!


Jeg har i dag levert min første eksamen på dette studiet! Det var skikkelig deilig, dette første semesteret har gått utrolig fort, nesten ubeskrivelig faktisk. Etter eksamen var levert gikk klassen til resturanten rust å spiste deilig tapas. Etterfulgt gikk jeg og Carolina en tur i bogstadveien - og nei mamma jeg shoppet ingenting - bortsett fra denne: 



 En Samsonite 118 liters koffert til 1599 kroner, men siden min koffert ble tatt av veggdyrene og ble kastet, måtte de erstatte kofferten. Så jeg betalte bare 100 kr for denne hærligheten. Den har 10 års garanti, ingen glidelås - derfor lett å unngå stjeling, koder, og lås på siden, den er også veldig lett til å være stå stor. Et kupp! 

Nå har jeg vasket rommet, to maskiner med klær er til vask. Skal gå ned å henge de opp nå faktisk og sette på enda en maskin med klær! 

Så skal jeg gjøre skolearbeid, lage deilig mat og se x-faktor! Skal jobbe i helgen + mandag og tirsdag, så må prøve å være effektiv her! 

2 kommentarer:

Mariann sa...

Grattis :)

stor koffert er kjekt! Jeg vil ha en turkiiiiiiis :D

og du, endre tidssona de, så får du norske klokkeslett på innleggene ;)

Amalie sa...

Ja de hadde vel en sånn i turkis visst e ikke huska helt feil, men tror ikke det var helt samme størrelse igrunn:) Men fin!

Takk for tipset, its done!