tirsdag 16. november 2010

Klar til kamp!

Beklager for lite blogging den siste tiden. Men her er det igrunn ikke så veldig mye som skjer, bortsett fra at jeg leser, jobber, er litt på skolen, spiser gjør jeg også. Jeg har nå måtte kjøpe meg en ny vekt, for min ble ødelagt under flyttingen, den fikk seg en hard kakk. Så jeg gikk til Clas Ohlson og fikk meg en billig og grei vekt til 199. Så nå er jeg i gang igjen.

Vekta har stått stille ganske lenge nå, den har iallefall ikke gått opp. Men helt bom-stille. Så her må jeg ta i noen tak for at det skal bli bedre. Jeg ønsker og håper at jeg kan klare noen kg til før jul iallefall. Men det får tiden vise. Skal gå tilbake å veie meg hver mandag, så da kommer det en update!

Klar til kamp mot mange flere kg! 

Og nå må jeg lese mer! Jeg gleder meg så til lørdag for da skal jeg treffe ei søt ei som jeg ikke har sett på lenge lenge! 


Ingen kommentarer: